FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Nasze wielkości porcji

Mini - dla osób prowadzących siedzący tryb życia lub mających czasem problem z dojadaniem porcji

Standard - dla osób, których tryb życia uwzględnia umiarkowaną aktywność fizyczną

Maxi - dla sportowców oraz osób intensywnie pracujących fizycznie.

Płatności

Złożenie zamówienia wymaga dokonania płatności. Dopiero opłacone zamówienie jest przekazywane do realizacji.

Bistronaut.pl korzysta z pośrednictwa globalnego dostawcy usług płatniczych - PayU. Cały proces płatności odbywa się w bramce PayU - a więc Twoje dane dotyczące metody płatności nigdy nie są widoczne dla Bistronaut.pl. Jedyne co dostajemy, to informację o statusie płatności oraz...Twój przelew na konto.

Alergeny

Obecna funkcjonalność Bistronaut.pl nie przewiduje możliwości doboru zestawu z wyłączeniem alergenów.

Alergeny są podawane w dziennym menu, w składzie poszczególnych dań - w postaci składników alergennych wskazanych pogrubioną czcionką.

Zestaw nie dojechał

Jeśli Twój zamówiony zestaw nie dojechał, skontaktuj się z nami jak najszybciej pod nr telefonu: +48 730 908 073, ewentualnie mailowo pod adresem: kontakt@bistronaut.pl. Zrobimy co w naszej mocy, aby Ci pomóc!

Reklamacje

Jesteśmy ambitnym startupem i jakość dań jest dla nas kluczowa. Ostrożnie dobieramy restauracje i organizujemy dla nich szkolenia - aby zapewnić Ci zadowolenie z posiłków. Lecz czasami coś pójdzie nie tak....

...wtedy prosimy o zgłaszanie swoich uwag mailowo pod adres kontakt@bistronaut.pl. Twoja opinia jest dla nas bezcenna.

Zachęcamy również do oceniania zestawów i poszczególnych dań, aby pomóc kolejnym użytkownikom w wyborze smacznych zestawów, oraz nam w ewentualnej modyfikacji naszej oferty.

Zmiana adresu dostawy

Na chwilę obecną nasz system pozwala na zmianę adresu dostawy, lecz jedynie dla przyszłych zamówień - a więc takich gdzie nie rozpoczął się dowóz. W przypadku problemu, prosimy o kontakt. Postaramy się pomóc w miarę możliwości.

Idąc naprzeciw Państwa potrzebom, system umożliwia zamawianie dostaw weekendowych na inny adres, niż dostawy w dni robocze.

Dowóz posiłków

Dla zapewnienia wysokiej jakości obsługi, wszystkie dostawy zestawów zakupionych przez Bistronaut realizowane są przez firmy wyspecjalizowane w transporcie żywności.

Z powodów logistycznych, dostawa zestawów realizowana jest w godzinach nocnych i porannych. Naszym celem jest dostarczenie wszystkich zestawów do godziny 6:30 rano.

Transport i przechowywanie Twojego zestawu realizowane jest z zachowaniem ciągu chłodniczego - do momentu postawienia paczki przed Twoimi drzwiami, jedzenie znajduje się w chłodniczych warunkach.

Program ambasadorski

Jeśli podoba Ci się nasz pomysł na smaczne i zróżnicowane całodzienne wyżywienie oraz jesteś aktywny w social media - zapraszamy do współpracy! Przyłącz się do naszej biznesowej podróży w 80 smaków dookoła świata. Nie czekaj, dzwoń pod numer telefonu: +48 508 484 213.

Ochrona środowiska

Bistronaut aktywnie angażuje się w ochronę środowiska. Jak mówił dziadek założycielki: “ Jeśli chcesz zmieniać świat, zacznij od własnego podwórka”.

Bistronaut redukuje zużycie papieru, aktywnie zachęcając partnerów do elektronicznej wymiany informacji, korespondencji, danych i faktur. Świadomie, w naszej firmie nie ma ani jednej drukarki!

Wszystkie posiłki dostarczane przez Bistronaut pakowane są w opakowania spełniające wymogi dyrektywy plastikowej (EU Single Use Plastic Directive), ograniczające zużycie plastiku. Jednocześnie, pracujemy nad wdrożeniem opakowań biodegradowalnych, wielokrotnego użytku, czy pochodzących z recyklingu.

Przypominamy: resztki jedzenia za wyjątkiem mięsa wyrzucamy do pojemników na bioodpady (kolor brązowy). Resztki mięsa i zabrudzone opakowania powinny trafić do pojemników na odpady zmieszane (kolor czarny). Torebka lub pudełko, w jaki zapakowany jest Twój zestaw, powinien trafić do pojemnika na papier (kolor niebieski).